Zwroty i reklamacje

Sposób składania reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, zgodnie z naszym wzorem i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru dokumentu zakupu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

STRAŻACZKI.PL Zuzanna Kaptur
ul. K. Miarki, 18A
47-320 Obrowiec


Uwaga!
Reklamowane produkty można dostarczyć także osobiście do jednej z naszych siedzib.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie zgodne z naszym wzorem i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

STRAŻACZKI.PL Zuzanna Kaptur
ul. K. Miarki, 18A
47-320 Obrowiec

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.


Skutki odstąpienia od umowy:

  1. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności tylko za zakupiony towar. Koszty dostawy pokrywane są z Państwa strony. Zwrot należności następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przelewem na Państwa konto. Nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  2. Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwróconego towaru.
  3. Zwrotu towaru prosimy dokonywać na adres Sprzedawcy: ul. Ujastek 5B, 31-752 Kraków, nie później niż w ciągu 14 dni od daty, w której Konsument poinformował Sprzedawcę o wykorzystaniu prawa do odstąpienia umowy. Termin jest zachowany, jeśli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
  4. Konsument ponosi wszelkie koszty związane ze zwrotem towaru. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane i w takiej sytuacji Klient traci swoje prawo odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

Copyright by Strażaczki.pl


*Wzór formularza zwrotu do pobrania

*Wzór formularza reklamacji do pobrania

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl