Sposób składania reklamacji:
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji, zgodnie z naszym wzorem i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru dokumentu zakupu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
STRAŻACZKI.PL Zuzanna Kaptur
ul. K. Miarki, 18A
47-320 Obrowiec
Uwaga!
Reklamowane produkty można dostarczyć także osobiście do jednej z naszych siedzib.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie zgodne z naszym wzorem i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
STRAŻACZKI.PL Zuzanna Kaptur
ul. K. Miarki, 18A
47-320 Obrowiec
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Skutki odstąpienia od umowy:
- W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności tylko za zakupiony towar. Koszty dostawy pokrywane są z Państwa strony. Zwrot należności następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przelewem na Państwa konto. Nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwróconego towaru.
- Zwrotu towaru prosimy dokonywać na adres Sprzedawcy: ul. Ujastek 5B, 31-752 Kraków, nie później niż w ciągu 14 dni od daty, w której Konsument poinformował Sprzedawcę o wykorzystaniu prawa do odstąpienia umowy. Termin jest zachowany, jeśli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi wszelkie koszty związane ze zwrotem towaru. Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane i w takiej sytuacji Klient traci swoje prawo odstąpienia od umowy.
- W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.
Copyright by Strażaczki.pl
*Wzór formularza zwrotu do pobrania
*Wzór formularza reklamacji do pobrania